pReNsEs PeRi....Rüya dedi...




Rüya dedi.... Bir hayal sanki....Herkes öğrenmiş hayal olmadan yaşam olamayacağını ya....Kur dur bakalım...Yığ üst üste tüm hayallerini...Ama en gerçek ama en yalan...Bir gün ulaşabilmek var hayallerine umutlan...




Güzel sözler, dantelli, boncuklu, ruhu okşatan sözler duyulması beklenen ve her dyulduğunda küçücük bir tebessüm yaratan...




Ya ağlamak... doyasıya ağlamak geliyor şu an içimden, kalbimi acıtan ve tarif etmekte zorlandığım bir duygu... iteliyor beni sürekli ağlamaya, ağlanmaya, kendi ağında kaybolmaya... "ağla yarali kalbim" şarıkısı alt fonda...




istemek doğduğun günden beri sahip olduğun bir duygu...Önce büyümek istersin...Sonra okumak...Okulu bitirmek...İş bulmak...Eş bulmak...Çocuk sahibi olmak...v.s Sürüp gider bu; sen hep istersin ve zannedersin ki istediklerin olunca ereceksin o tarif ettiğin sonsuz mutlulluğa:)


Ben biri gözlerimin içine baksın hiç bıkmadan istiyorum şu an mesela... Biri ben'i sevsin istiyorum... Ben'deki ben'de saklı değil ama o da bilmeli... Beni derken gördüklerinden ibaret bir ben olmadığımı... Ve gördüğünü sevmemeli bir fotoğrafa aldanarak... Ben'deki Ben'i sevmeli.... Ben ne yaparsam yapıyım tüm saçma sapanlığıyla şu hayatta... O beni prenses peri sanmalı... ve nihayet 23 yıldır uyuyan beni uyandırmalı....

"Rüya dedi.... Bir hayal sanki....Herkes öğrenmiş hayal olmadan yaşam olamayacağını ya....Kur dur bakalım...Yığ üst üste tüm hayallerini...Ama en gerçek ama en yalan...Bir gün ulaşabilmek var hayallerine umutlan... " gene bu paragraf işte titretiyor ve kendine getiriyor beni... tamam sanırım durum anlaşıldı koymalı noktayı bira evvel bu saçmalığa... Zannediyorum kimse o hayaldeki gibi katlanmıcak buna...

0 di (yorum):

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu