Ben Çiçek! Sen Böcek;)

Çiçek en güzel şey değil midir bu hayatta; tabi ya öyledir ki bütün erkekler –keza sıkıştıklarında(bu çok amiyane bir tabir ama yerinde oldu kusura bakmayın) – kadınlara bu yeryüzündeki en nadide çiçek olduklarını söylerler ve ellerinde bir demet otla: ) “hayatım bu senin” derler ve ayakta kabaran göğüsleriyle serenat yaparlar onlara kalsa… Sanki dünyayı bağışlıyor bak bak sen Türk erkeğine… Benim Türk kadınımda da hemen yelkenler fora… Yüzünde hafif bir tebessüm ve utanma belirtisi… Türk erkeği çakal tabi fark etti bunu ikinci kapan cümlesi: “Sen daha güzellerine layıksın ama…” Ama’sı ne kızdırma beni Türk Erkeği!.. Neyse bir dipnot belirtmek isterim yazı içinde dipte olmayan şekliyle; “ben hayatımda hiçbir erkekten çiçek almadım: ( arka fonda sitkom böcüğü gibi “aaaaaaa” ‘ları duyar gibi oluyorum. Yeryüzündeki 2. Şaduman’ım ben… (Şaduman “Yemekteyiz” yarışmasındaki gün görmemiş kadın; favori kelimesi “hiç duymadum”, izleyenler eminim anımsayacaktır;)) Bu arada çiçek gönderip beni sevindirmek isteyenlere duyrulur….Adres veriyorum: )))Bugün işyerimde değişen makamımı kutlamak isteyen ablam bana yapay orkide yollamış… Pembeli, bir demet çiçek cam kavanozun içinde çok mutlu etti beni… Daha dün kızdığım, atıştığım ablam baldan tatlı şimdi bir görsen beni eridim bittim yapış yapışım… Ablam öl dese ölürüm… Ya işte edebiyatta mübalağa sanatı kim çıkardıysa ben kullanayım diye çıkardı herhalde : ) Abarttım farkındayım… Bu arada tekrar yineliyorum; çiçek gönderip beni sevindirmek isteyenlere duyrulur….Adres veriyorum: )))Hayatta en sevdiğim renklerden biridir yeşil… Hatta bu yeşil tutkumu kime söylesem kıskanç misillemesi yapar Güya sözüm ona kıskanan insanlar en çok yeşili severmiş. Yeşillll….. Tüm güzellikleri hayal ettiğim arka plan resmi gibi. Ölüler cennetten de ya bir başak tarlasında görünür zaten ya da yeşil bir çimende;) Bak nasıl bir tablo belirdi bende şimdi dünya koskoca bir yeşil arka plan resmi… Sen görme tepene dikilen binaları, gün doğmamış çocukların mazot fışkıran arabalarını, tek gayesi daha fazla para olan şeytan ticaret tüccarı fabrikaları, Hepsi yakın zamandaki bir su’yun reklam filmindeki gibi sözüm ona ferahlıkla yeşerdi şimdi… Her şey yemyeşil, her yer yemyeşil… Veeee asıl hayalimin bana göre en tozpembe yeri; işte o yeşil’e dünya desek diyorum… Biraz önce bahsettiğim tüm renkleri unutup, tek renk YEŞİL kabul etsek… Ve o dünyanın çiçeği olsam ben kıvırcık saçlı esmer bir çiçek eşi benzeri yok ama… Cins bu annem ile babamın aşısından bir karışım: ) Ve şimdi çiçek yapıp mübalağa sanatından sonra diğer edebiyat sanatlarına geçmiş bulunduğumu beyan ederim… İlki Teşhis yani kişileştirme dünyanın birine göre ki o biri şu an belli değil “en nadide çiçeği”ni ben’le insanla kişileştirme… Çakal Türk Erkeğine duyrulur… Yelkenleri suya indirmeye bu denli hazır biri Türk kızından;) İnanın ki “en nadide çiçek” olduğum yalanına inanmış durumdayım şu an:) tabiî ki beklediğim bir çakal değil işin esprisindeyim. Tek niyetim yüzünüzde her daim görme ümidi beslediğim bir parça tebessüm… Veee ikinci pardon üçüncü edebi sanat geliyor… İntak yani konuşturma…Çiçek konuşuyor dikkat!
------<@ Ben ki yeşil bir cihanda oturmuş beklemekteyim…
------<@İstemem gelsin koklasın insancıklar beni...
------<@ İstemem arı alsın özümü bal yapsın bencil insacığa
------<@ İstemem koparsın biri soldursun beni, sevindirmek için bir cahili
------<@ İstemem ne yağmur, ne rüzgar, ne kar üşütsün kırsın ince narin bedenimi
------<@ İstemem koca bir inek yesin nadidelik zerafetimi: )
------<@ İsterim bir böceğim olsun gülün bülbülü gibi sadık
------<@ İsterim gelsin sorsun hatırımı arada bir
------<@İsterim ister koklasın ister alsın özümü bal yapsın
------<@İsterim sevsin beni bıkmadan izlesin
------<@Ve isterim iyi bellesin kışta solsam da sevilirim
Der işte o çiçek… Sözünde fazlasına ne gerek… Ben çiçek sen böcek… Ne olur şu yemyeşil çimde bir ömür geçirsek…

0 di (yorum):

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu