Palyözi profil resimlerini KAHKahalar ile sunar!


Hoşgeldin...............Palyözi ile tanışmak ister misin?
Zabıta kızı palyözi_______________


poz veren Palyözi_________
Pasaklı Palyözi______________
Keyfim GIcırrrrr Palyözi_________
Hayata Asılı Kalmış Palyözi__________
GÜzelllllll Palyözi___________
Ailesini Çok seven Palyözi__________

Gergin Palyözi_____Çünkü fotoğraflar bitti...........Güle güle: ) gül'e Güll'eee!

26 di (yorum):

  • içimdeki yolculuk | 8 Kasım 2009 11:48

    ben her halini beyendim:))

  • Palyözi | 8 Kasım 2009 22:21

    hehe teşekkür ettim! .....: )

  • khaos | 10 Kasım 2009 01:01

    vayyy, süperrr:))
    bayıldım..

    ama boyasız da görelim:)

  • Palyözi | 10 Kasım 2009 01:29

    he he teşekkür ederim beğendiğine sevindim....öyle bir gizemi yok ki zaten bunun... boyasız hâlide boyanın olmadığı hâli işte!

    hatta sitede video var o videoda boyasız halleri köşe yazılarımın başlığı ile işli! gizli değil yani:)

  • khaos | 10 Kasım 2009 01:30

    neyse ben gizemi bozmayacağım..
    büyü boyle kalsın:)

  • bitter | 10 Kasım 2009 01:33

    PALYÖZİMM her halin güzel, her halin samimi, içten bayıldım bu gizemli haline<:)))

  • Palyözi | 10 Kasım 2009 02:01

    hehe canımmmm benim... ahhh şu anda ne çok ihtiyacım var senden düyuacağım bu güzel sözlere sağol bebeğim...
    iyiki varsın hep varsın umarım uzun süre böyle variyetinle yaşarsın!
    (:

  • NoEngel | 10 Kasım 2009 04:23

    Merhabalar,
    Ne kadar da cici pozlar vermişsin.Bu eğlenceli kareler için teşekkürler.

    Ayrıca bloğumda ENgelli çocuk yazısına yazdığın o içten yorum için teşekkürler. O hikayeyi Fatma Şahin ismiyle yayınlamanda bir sakınca yoktur.Oda mutlu olacaktır.

    Sağlıcakla ve mutlulukla kal...

  • Palyözi | 11 Kasım 2009 01:00

    teşekkür ederim.... sağol beğendiğinize de sevindim...
    Tamam o zaman en kısa zamanda paylaşıcam;)

  • Muammer | 11 Kasım 2009 13:18

    harika :) her halinle hayatta ve arkadaşımıız olarak bulunmandak mutluyuz :)))

  • Palyözi | 11 Kasım 2009 23:38

    :)
    Her şey yüzünüzdeki iğreti bir gülüşün değil gerçek bi tebessümün variyetini yaratabilmek için...

    Bir gün değil hergün iyiki var dediklerimdensiniz....
    iyiki var iyiki var....
    :)

  • Nurgül Akpınar | 12 Kasım 2009 04:02

    İŞTE CANIM ARKADAŞIM BNM :) ÇOK TATLI ÇIKMIŞSIN. HAYATLA DALGA GEÇEBİLMEK BİR SANATTIR. SENDE BİR SANATÇISIN BNM İÇİN HEM YAZILARINLA HEMDE GÜLER YÜZLÜLÜĞÜN VE ARKADAŞLIĞIN İLE. SENİ TANIDIĞIMA COK SEVİNİYORUM.
    NURGÜL...

  • Palyözi | 12 Kasım 2009 07:09

    hihi
    estağfurullah canım sanatçılık benim neyime? teşekkür ederim.... beğendiğine sevindim...daha önce de dedim işte birilerini güldürebiliyor olmak,mutlu ediyor olabilmek beni her bağlamda her tipe sokar...:)

    sevdiğim bu sanırım....o yüzden boyalı suratlı bir öz'ü tüm hayatıma eş tuttum ve bu blogu kullanıyorm...:)
    teşk;)

  • MAVİANNE | 13 Kasım 2009 01:37

    süperrrrrrrrrrr
    bu palyoçoyu ben çok sevdim

  • Palyözi | 13 Kasım 2009 07:54

    kara kalem: teşekkür ederim utandım :) o sizin harikuladeliğiniz

    mavianne: sizede çok teşekkür ederim.... he he emin olun o da sizi çok sevmiştir ;) o çünkü herkesi çok sever hele onu sevenleri...

  • Dolunay | 14 Kasım 2009 10:49

    çokkkk guzel , blogunu cok sevdım :)

  • Palyözi | 15 Kasım 2009 06:07

    canım ya bende teşekkür ettim beğendiğine sevindim:)

  • Şebnem's atölyesi | 18 Kasım 2009 13:37

    Mimikler çok başarılı:))Dolayısıyla çok güzel,sıcak resimler.. Veee süper bir blog...Takipteyim:))
    SEVGİLER....

  • Palyözi | 18 Kasım 2009 22:56

    Teşekkür ederim eh bi zamanlar tiyatro ile meşgul bir insan olarak....mimik evet benim işim :P : ))
    Takip eden gözlerinize, tıklayan parmaklarınıza sağlık öyleyse...bekleriz bizde her zaman:) beğendiğinize sevindim..bende şimdi sizi takibe yol alıcam...:)
    Sevgiler:)

  • haykırış | 20 Kasım 2009 01:01

    Günümün ilk ışıklarıyla birlikte tanıştığım bu blog sayesinde surat rengimin ne denli değiştiğini muhterem eşim söyledi "hayrola sabahın bu saatinde ne bu keyif renginde değişmiş" diyerek. Anlamıştım ve Palyözi neşeyi enjekte etmiş dedim "kim o" dedi, yanıma geldi ve yüreğimizin derinliklerine dek inen bir sevecenlikle dakikalarca birlikte dolaştık renkli sayfalar arasında.
    Palyözi'yi çpk sevdik biz çooook.
    İyi ki varsınız.
    Gülen gözleriniz sürekli gülsün..
    Sevgi ve saygılar

  • Palyözi | 20 Kasım 2009 01:59

    ayy okurken duygulandım inanın!
    Çok mutlu oldum... Köşe yazısı yazarken de, tipten tipe girer ken de hep gülmeyi, güldürmeyi isterim nacizhane:)

    Hiç tanımadığım o çok güzel olduğuna inandığım bir çift yüz de bunu sağlayabildiysem ne mutlu bana!

    İnanın palyözi de sizi çok sevdi:)


    Temenniniz için teşekkürler....

    Saygı ve kucak dolusu sevgi bendenizden sizlere....

  • vecihi | 22 Kasım 2009 08:44

    :) çok değişik,bir okadar güzel bir post olmuş...

  • Palyözi | 22 Kasım 2009 09:46

    teşekkürler!!!!
    evet değişik-im;) bu halimle bi hayli;)

  • deep | 29 Kasım 2009 14:28

    her hali güzelmiş..
    sevgiler..

  • Palyözi | 30 Kasım 2009 23:08

    teşekkürler...Hoşgeldiniz;)
    her halindeki güzelliği keşfettiğiniz için tekrar teşekkürler....
    Sevgiler:)

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu