Benimde hobim var!

Sevgili Dostlar; uzuunnn bir süredir izindeydim... Dolayısıyla farkettim bende evdeyken birşeyler yapabiliyormuşum.....Evde olmama rağmen bu arada blogları pek takip edemedim...Şimdiiiii sizlere kendi ellerimle yaptığım bir kaç kareyi takdim etmek istiyorum......

Aynı zamanda hobi ve el işi blogları konusunda usta olan bir çok blog arkadaşımdan yorumlar bekliyorum......:)


Yeşil, kahverengi ve turkuaz tonlarında taşlarla yapılmış bir kolye.....Yeşil hastası bir kız olduğum için çok normal bir tercih olmalı bu bana....he he....
Veee Trabzonlu ve Trabzonsporlu bir kız olarak bordo mavi amaçlı, kırmızı mavi taşlarla yapılmış çok basit bir kolye......Ama ne var? Ben yaptım....
Bunlarda Peçetelik, Peçete yüzükleri yani.... Bunları yakında evlenecek olan arkadaşıma yaptım.....:)___Çeyizlik...:P
Bunlarda bereket şişeleri. Mutfak dolabına v.s asmak için.... 5 adet...Hastanede çalışan ablamın çok önceeee getirdiği serum şişlerinin dezenfekte edilip içine muhtelif bakliyatların koyulup, bir kumaşla kapatılmasından oluşturuldu....Yine aynı arkadaşıma çeyizzz hediyesi:=)


















Bu da annemin senelerdir kullandığı meşhurrr çamaşır makinesi üstündeki deterjan kutusu...fakat çok sıkıcı geldi bana ve evde olan eski yapma çiçek yaprakları ve bir zaman boncuktan çiçek yapma moda idi ya o zamandan annemin yaptığı o çiçekleri kullanarak süsledim.... Bence çok hoş oldu sizce??? :)




Bu tabak 4 yaşındaki iştahsız yeğenimin kahvaltı tabağı....yanında bir de taze sıkılmış meyve suyu ile mmmmm süper oluyor......Kendisi şımarıklık yapıp da kahvaltı yapmayı redddedince yapacak bir şey yok...öznurr iş başa düştü kızım ve yap bir surat...:)




Eee üstadlarrrr.....Benimde hobim var bakın hele..... Türk kadını mutsuz olunca sadece gider kuaföre para mı harcar sandın? Gayet tabi tasarımlar yapıp kendini hobileriyle oyalayadabilir.....Daha bende neler var mesela...ama hepsini göstermiyorum blog sitemin amacı şaşmasın? he he...

14 di (yorum):

  • deep | 20 Ocak 2010 11:31

    Sevgili palyözi ellerine sağlık üretmek ne güzel birşey ellerin dert görmesin,kolyelerin oldukca sade ve zarif duruyor,peçeteliklerin de oldukca güzel bereket şişelerine bayıldım:D deterjan kutusu çok sempatik olmuş,valal kahvaltı tabağı benim bile iştahımı açtı:D
    Sevgilerimle...

  • Palyözi | 20 Ocak 2010 12:53

    he he teşekkür ederim canım benim... bütün yorumların için beğendiğine sevindim....gerçekten estetik olarak bazıları güzel olmasa bile sırf kendin yaptığın birşeyi kullanmak insana mutluluk veriyor...psiko terapi;)
    Sevgiler...

  • nalan | 20 Ocak 2010 15:44

    öziciğim,eline sağlık
    Özellikle kolyelerini beğendim.Ben de orda yaşarken ve sonrasında kendimi fahrî Trabzonlu hissettiğimden mi bilmem.
    aferin sana sende cevher var gel sen de kaatı yapmaya başla.Nasılsa elinin altında Nalan var.
    Havaya çok fena girdim bak sanalda da kaatı öğretmeye soyundum.Beni topa tutacaklar .
    İzmir grubu ile çok güzel şeyler paylaştık.çok zevkli geçti.
    Kaatı ile ilgili daha geniş çalışmalarım ve bilgiler burada
    kaatisanati.blogspot.com

  • bitter | 20 Ocak 2010 23:21

    Bitterinin gulüüüüüüüüü:)
    neler yapmış öyle yerim onu ben ya :) of benimde yapacak süsleyecek okadar çok şeyim var ama haftaiçi mümkündeğil o iş dönüşü yorgunlğuyla hiç birşey yapamıyorum. Haftasonuna saklıyorum hevesimi bende.. Valla hepsine ayrı ayrı bayıldım. Oçeyizliklerden isterim ona göre.. Birde benimde bugünlerde iştahım yok. Bende istiom o gülen kahvaltı tabağından:D
    BUARADA PALYÖZİM SENİ MİM LEDİM. Hadi Pc başına :D

  • ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ | 22 Ocak 2010 04:58

    Palyözi sorma şeker ya inan ilaç gibi gelse de varsa yoksa ülkem bebek :) Ne demek canım ne ustası sağol iltifatına, sağ kolonda BLOG BİLGİLERİ etiketli yazılarımda yazmıştım nasıl yapılacağını adı da LINK WITH IN EKLENTİSİ kurmak oraya bakarsan anlatsın canım.

  • Palyözi | 24 Ocak 2010 07:25

    canımm benim palyözisinin bitteri....

    hehe hobi çerçevesinde yaptıklarımı da sunayım dedim...:P

    sen hayatım bir mumu ile ortak nokta bul haha (mumu kızcak buna ama öyleee) o zaman söz sanada çeyizlerin çeyizini düzerim bebeğim....:)

  • Palyözi | 24 Ocak 2010 07:27

    Stil direktörü teşekkür ederim...mütevaziliğin için de ayrıca tebrik ettim...bakicemm şimdi söylediğin linke...teşekkür tekrar...;)

  • nalan | 24 Ocak 2010 07:43

    aaa hanı bana yanıt?yoksam benım başım kel de ben mi farkına varamadım:(

  • nalan | 24 Ocak 2010 08:46

    yok Öziciğim ben mim için değil buradaki yorumuma yanıt vermedin diye naz yaptım.Hay allah benim burada gördüğüm ilk yorumum sende gözükmüyor mu acaba?
    palyözi ile bitterin arasındaki

  • Bucanni | 25 Ocak 2010 00:00

    Şekerim daha ne olsun herşey harika olmuş. Yeğeninin kahvaltısı da cabası :) ellerine sağlık.

  • Palyözi | 25 Ocak 2010 07:29

    aaa evet nalan öğretmenim ben bu yorumu mim.e sanmışım...hakkaten seni nasıl atlamışım...özür dilerim...ya izindeyim ya kaç gündür evde internete pek oturmuyorum oturdum mu da 2 dakikada tüm yorumları onaylamaya çalışıyorum flan flan...:) benim hatam yani.......cevap veriyorum:öğretmenlerin öğretmeni nalan öğretmenim beğendiğine sevindim...bende yetenek gördüğüne de sevindim...

    buccani'cim teşekkür ederim sanada...beğendiğine inan bana çokkk sevindim...bak iyi geldi...bunları evde gösterip bakkk ben yaptım nasıl olmuş desem bu kadar haz vermezdi heheheheh iyiki varsınız!

  • Ecehan | 30 Ocak 2010 04:32

    Hiç şaşırmadım. Kelimeleri bu kadar ustaca dizebilen bir hatun, üç boncuğu mu düzemeyecekmiş, pışşık...
    Ellerine sağlık, çok zevkle gezindim. Lakin ben de çöp kutumu deniz kabukları ve boncuklarla süslediydim amma tozunu almak ölüm gibi:-)
    Selamlar...

  • Palyözi | 2 Şubat 2010 03:09

    ha ha ...Teşekkür ederim ECehancım...canım benim ne güzel söyledin...öyle öperim o pışşık yapan gözlerinden:) Beğendiğine sevindim ve evet katılıyorum doğru söylüyorsun bazı süslemeler temizlik konusundu sıkıntı yaratabiliyor....eee onda da nedemeli gülü seven dikenine....:P
    ya da çok mu tozlandı sök başka birşi yap...herşey elimizde(domuz gribi sloganı gibi oldu):)
    Sevgiler...canım öpüyorum çok...

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu