M İ M....HAKKIMDA 7 ŞEY, 7 HARİKA :p

Esasında bu ilk mimim sayılmaz...Sevgili Sihir yazılar sahibesi Sihirli yazar'ım sunshine'dan beni dost olarak etiketleyip sözüm ona mimlemişti....blog seyirinde sıkça karşılaşarak gördüğüm şeylerden idi bu mim....hatta bir keresinde kitap kurdu bir blog sahibesine sormuştum....nedir mim? diye...Esasında kelime anlamı" işaret, iz" olarak bilinir. Belediyeci bir insan olarak her yağmurda sel basan evler mimlidir benim için... Amiyane bir tabir olacak ama kazık müptelası dost zanlıları mimlidir benim için...............ama gel görelim ki blog dünyasında "mim" bir nevi zincirleme yazı hevesinde olanların bizlerin hatırlanma ve hatırlatılma adı altında birşeyleri konusu artık ne olursa paylaşmasından geliyor....Modaya uydum tabiki..... Canım arkadaşım....Bitter tanemin "mim" etiketini aldım ve cevaplıyorum...Sanırım hakkımda 7 şeymiş....dünyanın 7 harikası gibi kendini anlatan 7 harika (!)=> bu işaret inanmadan yazdığın şeyler için koyulur ya hani, o manada 7 harika(!) :)


Hakkımdaaaa 7 şey....

Efemmm palyözi derki:


1-Ben bir Köşemin yazarı, kelime yığıcısı köşe yazan,


2-Ben bir işletmen, özel kalem işini yapan,


3-Ben bir bozuk musluk sürekli gözlerinden su sızan,


4-Ben bir yolcu her gün yeni basamak merakında matematik yapan,


5-Ben bir dost gönlü benden olana dünya ışığını saçan,


6-Ben bir geveze konuşmaya tapan,


7-Ve nihayet evet ben bir çiçek, böceğini bekleyen…ben bir kara sevdalı aşka…aşkIsız yaşayan……



Bende bu mim'i birilerine göndereceğim sanırım..mmm Gımızı MOMOL, Peri der ki, Susmalarım, Çığlıklarım, Sihirli Yazılar, Nalan'ın Evi Nalan öğretmenim.... bloggerlarını işaretliyorum...Kendileri isterlerse cevaplasınlar...Efendim....


Sevgiler........;)

10 di (yorum):

  • ♥ Handan ♥ | 24 Ocak 2010 08:13

    cnm ben bu mimi cvplamıştım =) çok tşkler yinede

  • MOMOL | 24 Ocak 2010 08:19

    teşekkür ederim palyözi ;)
    en kısa sürede cevaplandırmaya çalışacam ;)

  • Palyözi | 24 Ocak 2010 08:34

    BEN TEŞEKKÜR ediyorum SEVGİLİ handancım ve MOMOLcum sizlere....

    canım cevapladığını göremmişim kusura bakma izindeydim uzun süre bakamadım pek yazılarına...

    öpüyorum ikinizide Sevgiler.......

  • Dolunay | 24 Ocak 2010 12:41

    degışık olmuş.yuregıne saglık.

  • suskun güvercin | 24 Ocak 2010 13:49

    çok tşk :)) en kısa zamanda cevap vereceğim :)

  • ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ | 24 Ocak 2010 14:06

    Bir çok madde beni de anlatıyor 5.si özellikle canım sevgiler

  • mr_lonely | 24 Ocak 2010 14:14

    Özelliklerin hepsi güzel de 7. ayrı bir güzel. :)))

  • mr_lonely | 24 Ocak 2010 14:20

    Bir de şu köşe yazıları var ya. Her gün üçünü birleştirsek bir gazete çıkar heralde. O kadar uzun yazı yazabilecek konu nereden gelir insanlara çok merak ediyorum. :S
    Benim yazıları okuyanlar, gazeteci olmalıymışsın falan diyorlar. Ben öyle güncel yazılar yazmaya kalkayım, bir hafta sonra bünye iflas eder. :))
    Benim gazeteyle ilişiğim bir haftada çöker. :))

  • Palyözi | 25 Ocak 2010 07:22

    dolunaycım: teşekkür ederim....beğendiğine sevindim...

    suskun güvercinim: bende teşk. ettim hevesle bekliyorum suskunluk sesliliğini bir mimde hissettirmeni:)

    Mr_lonely: birincisi özelliklerden 7.sinin güzelliğinin farkındalığın için (amma zincirleme i.t oldu :)) teşekkür ederim. İkincisi: evet köşe yazıları bende çoğu zaman yüzeysel işlemeye çalışıyorum...amma tam bir gazeteci gibi de yazmıyorum....yazmak istediğim için, söyleyecek sözümün sabırsızlığı için....yazıyorum....;)

    Hepinize sevgiler...........;)

  • Palyözi | 25 Ocak 2010 07:23

    hımmm birde sevgili stil direktörüm: ortak özelliğimiz olduğuna sevindim :) birde alttaki eklentiyi ekleyebilmemi sağladığın için teşk ederim.....

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu