Y e N i L i K


Evet... Üzerimde bir kahverengi hissettim sanki... Ölü toprağı misali Ve dedimki tema değişmeli... İsim değişmeli... Palyözi'yi öteledim bir süre... Bundan sonra bir çoğunuzun tam olarak adını bile çözemediği veya çözmekte güçlük çektiği palyözi ismi gittiiii!!!!! Yerine yine eşi benzeri olmayan bir kelime meşki: Kelime Yığıcısı... geldi....

Daha önce 10 Ocak Gazeteciler Günü adına yazdığım köşe yazımda kendime "kelime yığıcısı" demiştim.... Ona istinaden bir süre de bu isimle sizlerle yazmak istiyorum......
Umarım Palyözi gibi bunuda benimser ve yalnız bırakmazsınız:(

17 di (yorum):

  • Kitap Kurduyum Ben | 26 Nisan 2010 06:23

    Canım hayırlı olsun yeni adın!Yalnız eski isminle blogunu açamıyorum,yeni isminle açtım ama bu sefer de izlemeye alamıyorum.Nasıl yapacağım?

  • Kelime Yığıcısı | 26 Nisan 2010 06:51

    izlemeye niyealınmıyor yada daha öncekini izleyince o işe yaramıyor dimi onlar direkt aktarılmıyor muydu?
    daha önce izliyorsan yani yeniden izlemene gerek yok olması lazım değil mi?
    neyse kafam karıştı....bir sorayım canım ben onu dönerim sana ;)

  • deep | 26 Nisan 2010 10:05

    Sevgili palyözim hayırlı uğurlu olsun,kalemine kuvvet diyorum,yürğinden damlayanlar eksilmesin hiç :)
    Sevgilerimle.

  • Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan | 26 Nisan 2010 12:06

    Hayırlı olsun yeni teman ve yeni adın =) vallahi bende diyordum nerelerdesin diye düşünüyordum.bitterin blogdan tıklıyıncada blog kaldırıldı demişti neyse ki sen buldun bizi =) izlemeye aldım

  • peri.susamurum | 26 Nisan 2010 12:41

    Canım bence çok güzel olmuş herşey...Hem tema çok hoşuma gitti, hem de 'kelime yığıcısı'..Özellikle de profilinde bunun hakkında yazdıkların..Değişiklik gerekli gerçekten..Umarım sana da iyi gelmiştir ve blog un kadar taze hissediyorsundur.

    Sevgiler

  • peri.susamurum | 26 Nisan 2010 12:43

    Yalnız blog un üst kısmındaki yazı (yani üstyazı oluyor sanırım kendisi) sanki temanın içinde kaybolmuş canım. Bir çare bulunabilir mi acaba?

  • MOMOL | 26 Nisan 2010 13:44

    canım yeni teman ve yeni ismin hayırlı olsun :)
    çok beğendim, çok güzel olmuş =)

  • Kelime Yığıcısı | 27 Nisan 2010 01:04

    Sevgili Deepçim=> çok teşekkür ederim...duan için amin diyorum ;) senin iinde aynı şeyleri diliyorum;)

    Sevgili peri susamurum=> evet farkettim onu ya çözemedim rengini değiştiremedim en sonunda sildim alta bir yerlere attım :P ;) ve beğendiğine sevindim canım ismide...evet tazenlendim sanırım inşallah sizinde bu sözlerinizle baya baya iyiyim ;) teşk;)

    Sevgili Handancım=> teşekkür ederim canım evet nihayet bulmaz mıyım seni....kayıptım dediğin gibi çıktım işte :P özledim de valla! beğendiğine de çok sevindim sağol canım ;)

    Sevgili Momol=>teşekkür ederim...beğendiğine çok sevindim ;)

  • Onuncu Köyün Adamı | 27 Nisan 2010 01:22

    Yeniden hoşgeldiniz. Yeni renginizle..

  • Kelime Yığıcısı | 27 Nisan 2010 02:04

    Teşekkürler...hoş buldum...

    Sizde yeniden hoş geldiniz renkler içine ...

  • bitter | 27 Nisan 2010 02:57

    Canım Benim Yine Yeni Yeniden Hoşgeldin:)

  • Dolunay | 27 Nisan 2010 10:52

    hayırlı olsun canım :)

  • EBRULİ | 27 Nisan 2010 12:36

    Hoşgeldinnnn :) Giysin değişti,içindeki sensin yine,önemli olan bu ;) sevgilerimle

  • sufi | 27 Nisan 2010 21:00

    Palyözi adını değiştirmiş ve kelime yığıcısı olmuş...Olsun, biz de seni yeni adınla takip ederiz.Kolay gelsin yardıma ihtiyacın varsa çağır geliriz sevgilerimle.

  • Kelime Yığıcısı | 28 Nisan 2010 00:03

    Hepinize çok teşekkür ederim sevgilerimle....şükranlarımdan çorba yapıp sunarım size...iyiki varsınız canlarım benim :P

    :)

  • Zeugma | 30 Nisan 2010 11:12

    Yeni adın ve teman hayırlı olsun canım.Hoşgeldin..
    Güzel yazılarını ve yığdığın harika kelimelerini zevkle okumaya devam edeceğim..

    Sevgilerimle...

  • Kelime Yığıcısı | 3 Mayıs 2010 07:41

    ahh Sevgili Zeugma Öğretmenim: beğendiğine sevindim... Senin gibi kelimeleri yığan ve yığmayı becerebilen bi söz mimarından da bunları duymak çok güzel...
    Evet hep bende kalın inşallah....Bende gelicem size hep bir ara!

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu