Güneşim Annem!





Güneş doğuyor…
Güneş soğuyor..
Annem güneş, ben dünya…
Ben annemin etrafında dönüyor…um
O benim yaşam kaynağım oluyor…
Annem güneş ben dünya oluyorum…
Uydum da kardeşim oluyor belki…
Belki babam…
Uydurdum işte…
Annem güneş gibi ışıldıyor…
Çok güzel gülüyor…
Çok acı ağlıyor…
Beni eminim %100 seviyor…
Önemsiyor..Övgülüyor…
Kolluyor…Kokluyor…
Benim için dua ediyor..
Güneş Tanrıya avuç açıyor…
“Dünyam eteğimden uzaklaşma” diye…
Annem oluyor…
Annem her sabah bana doğuyor…
Ben doğuyorum bir gün…
Annem güneşim oluyor…
Güneş annemi kıskanıyor…
Annem daha nur’lu.
Annem adıma “nur” ekliyor
Güneşten geliyor…
Güneşin çocukları var…
Özlemliyor….güneş…özlem oluyor..
Onurlanıyor…güneş..onur oluyor…
Güneş işte doğuruyor öznur oluyor…
Hayat adını bilmediğimiz süreçlerle bezeli
Bize sunulanlar denklemin bi tarafında
Bizim hayattan istediklerimiz diğer tarafta…
Biz denklemi çözüyoruz..
Adına da yaşamak diyoruz…
Sözüm ona sınavlardan geçiyoruz…
Güneş bizi sınıyor…
Çaktırmadan hayatı öğretiyor…
Güneş yaşıyor ve yaşlanıyor…
Güneş soğuyor… sanıyor…
Dünyanın uydusu ay..
Ama güneş her daim sımsıcak,
Çocuklarını ısıtmaya devam ediyor…
Annecim; güneşim…İyi ki günümüze eş olarak sen seçildin..
Her gün doğ bizim üstümüze…
Yavrusunun üzerine titreyen kuzu gibi…
Şimdiki gibi…
Her gün doğ bize…Bizde dönelim eteklerinde…
Adına yaşamak diyelim…
Gün dünyanın güneş etrafında dönmesi ya…
Güneşim… sen ışılda biz seni dönelim…
Gün dolsun..Güneş doğsun…
Biz olalım…İyiki varsın güneşimiz…İyiki ışıldarsın…;)

6 di (yorum):

  • Zeugma | 7 Mayıs 2010 14:41

    Sevgili Öznurcuğum,
    Annene oku bunu..Eminim ağlayacaktır..
    Mutluluktan ağlayacaktır ama.. Senin gibi bir evlada sahip olduğu için...

    Ne güzel bir benzetme yapmışsın..
    Annelerimiz güneşimizdir bizim. Biz de doğumdan itibaren yörüngesinde..
    Ve tıpkı bir güneş gibi ısıtır ve aydınlatırlar..
    Fotoğraftaki kız sen misin?
    Eğer öyleyse daha çok küçükmüşsün ama :)

    Yazan ellerine sağlık.
    Hem sana hem güneşin annene sevgilerimle canım..

  • Kelime Yığıcısı | 10 Mayıs 2010 04:07

    Evet canım okutmadım ama okudum ona... o da çok sevindi...

    Teşekkür ederim senin gibi güzel yazılar sahibesi bir öğretmenimin beğenmesi bu şiiri çok hoşuma gitti...;)

    evet fotoğraftaki benim ama sanırım 3 sene önceki halim gerçi şu anda da pek değişen bişi yok ;)

    Sevgiler;)

  • bilge | 10 Mayıs 2010 04:50

    merhabalar ne güzel dizeler bunlar kutlarım seni annenin de anneler gününü kutluyorum sevgiler canım..

  • Kelime Yığıcısı | 10 Mayıs 2010 04:54

    sağol bilgecim beğendiğine çok sevindim...kutlamanı da zevkle astım bir gün etrafında çocuklarımı döndüreceğim eteklerime:)

  • EBRULİ | 13 Mayıs 2010 06:00

    Canım yüreğine sağlık.Annelerimiz güneşimiz,ayımız,yıldızımız her şeyimiz.Ana gibi yar olmaz demişler ya,yıllar geçtikçe bu sözün doğruluğunu anlıyor insan.Karşılıksız tek sevgi.Annene selamlar seni de öpüyorum canım.

  • Kelime Yığıcısı | 25 Mayıs 2010 01:54

    Teşekkürler canım...aynen dediklerine katılarak yazılmış bir yazı buu....bende öpüyorum sevgiler...

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu