A(LI)ŞK – ANLIK…

Aşk anlık bir alışkanlık işte!

Bir gün olur.. bir kız bi adamı sever… Neyini sever… Pratik araba kolunu sevmesi gibi uzun kolların sever onu sardığı için : ) Kendisine yakışan kırmızı kazağını sevmesi gibi boyunu, pos(t)unu sever yine ona yakıştığı için : ) Sonra sesini sever yalnızlığını unutturduğu için… Sürekli arayan, soran birinin varlığıdır bu çünkü… Birlikte bir şeyler yapmanın adıdır “çıkmak” birlikte sinemaya çıkmak, yemeğe çıkmak, merdiven çıkmak, asansör ile çıkmak, yokuşu çıkmak, arabayla çıkmak, motorla çıkmak, tatile çıkmak, turneye çıkmak, ……..v.s.: )
Aşk alışkanlıktır işte…Hemcinslerimin ilişkilerinde ayrılık akabinde acı çektiklerini ve böğür böğür ağladıklarına şahit oluyorum. Sorduğumda adına “aşk” diyorlar cevabını alıyorum ve gülüyorum: ) Aşk değil bu alışkanlık diyorum… Onu değil onunla geçirdiğin an’ı özlüyorsun ve onun acısını yaşıyorsun…..”hımm diyorlar “ bir süreliğine süsüyorlar……………..

Aşık olmak istiyorum…
Her an biri tarafından aranmak, merak edilmek, mesajla sürekli taciz edilmek…. Tanıdık tanımadık herkese gülebilecek saçma sapan gülme ve merhaba deme şirinlik tebessümlerine bürünmek istiyorum… Her yerde onu görmeyi, gittiğim yerlerde özlemeyi, izlediğim dizi kahramanlarını ona benzetmeyi… Hasta bir adamla birlikteymişim gibi sürekli kıskanılmayı… Tüm özgürlüğüme düşkünlüğüme rağmen bir zamanlar hiç tanımadığım, hiç bilmediğim bir yüzün çatan kaşlarıyla giymeyeceğim kıyafetleri, yapmayacağım davranışları, söylemeyeceğim sözleri, gitmeyeceğim yerleri, görüşmeyeceğim arkadaşları tüm mantıksızlığına rağmen usul bir kedi gibi uymayı istiyorum… Aptal olmayı istiyorum…:)
Korkaklar dünyasının en cesur aptalı olmak istiyorum….
Tıpkı güzelliklerin güzeli olmak değilde birinin güzeli olmak gibi… Birinin güzeli…Birinin aptalı…olmak istiyorum….
Aşk diye bir şey yok! Biliyorum… Ama olmayan şeyin varmış gibi’sinde güzeli oynamak istiyorum.....
Peki sen? Sen aşkı biliyor musun? Aşk’ı yaşıyor musun?
Aşk=> Güzel bir kadınla yemek yiyip onun sana “Aşkım tuzu uzatır mısın” demesi değildir. Aşk hep güzel kadını pencerenin camından seyir etmek, bir gün aynı masada yemek yiyeceğini hayal etmektir… Bir kadını güzel yapmak ve erişilmez kılmaktır…. Dokunamamaktır….Ulaşamamaktır…
Aşk=>Peşinden koşan ve sana sürekli seni sevdiğini söyleyen adama bir gün evet diyip birlikte film izlemek değildir. Aşk bir adamın sana hissettirmeden yedi düvele karşı seni koruma güdüsünü iki cılız koluyla kartal kanadını eşleştirir vaziyette tutmasıdır. Saçma sapan gerekçelerle 3. Gözlerden kıskanmak değil de kendi gözünden, elinden, gönlünden korumaktır… O dünyanın en çirkin kızı dahi olsa – ki çirkin kadın yoktur- ona bir ilah gibi tapmak… Her daim variyetini yanında hissettirebilmektir… Sürekliliktir… Kudrettir…
Sen ne dersen de işte aşk diye bir şey yoktur…. Etrafında seni sürekli aşk’ın variyetine kandıranlara söyle bundan sonra… bir şeye ulaşamıyorsan, dokunamıyorsan ve o senin için kudret ise süreklilik ifade ettiriyorsa Aşıksın! Belki yaradanına belki yaradanın yarattığı aciz bir kula!

5 di (yorum):

  • haykırış | 30 Haziran 2010 06:08

    Sevgili kardeşim merhaba,
    "Aşk" için, sonunun ne olacağı bilinmeyen bir denklem dedim hep, yanılmadım da dolayısıyla inanmadım da ama bir gerçek var ki o hiç bir zaman inkar edilmemeli.
    SEVGİ... SEVGİ... SEVGİ
    Rahmetli babamın bir çiçeği vardı saksı türü, adını şanını hiç bilemedik ama babam o çiçeğe hep "canım" derdi. Her su verişinde "canım" diye seslenir, yapraklarını okşar ve tozunu alırdı.
    Babamı kaybettiğimiz gün o çiçeğin devasa gövdesinde ki yapraklar ise sevgisiz kaldıklarını anlamış olacaklar ki tümü sararmıştı. Yüce rabbim o duyguyu sadece insanlara değil tüm canlılara bahşetmiş nasiplenene aşk olsun.
    Sevgi ve saygılarımla

  • umutfak ♥ | 1 Temmuz 2010 14:50

    Mükemmel! Ben içimdekileri böyle cümlelere yükleyemiyorum ama, bir şekilde birilerinin bunu yaptığını görmek beni çok mutlu ediyor. Sahipleniyorum o zaman okuduğum yazıyı, şiiri... Beğeniyorum o zaman işte.

    Yüreğinize sağlık.

  • Kelime Yığıcısı | 2 Temmuz 2010 02:09

    Sevgili Haykırış=>teşekkür ederim tüm güzel sözlerin ve aşk hakkındaki fikir paylaşımların için...

    Sevgili umutfak=> beğendiğinize çok sevindim sizinde yorumlarınız beni çok mutlu etti inanın... sahiplendiğinizi dile getirmenizde onurlandırdı tabiki;)

  • zeliha (umutsepeti) | 4 Temmuz 2010 14:31

    çok ama çok güzel bir paylaştım.Blogunu keşfettiğim için ciddi anlamda mutlu oldum..Sık sık yazılarını okumak için ziyaretine gelmeyi ümid ediyorum..Hoşçakal..

  • Kelime Yığıcısı | 5 Temmuz 2010 06:31

    teşekkür ediyorum Zeliha beğendiğine çok ama çok sevindim... Her zaman beklerim başım üstüne en kısa zamanda başka bir yazıda buluşmak üzere;)

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu