"Lovely Blog" Ödülü

Sevgili Arkadaşım Melly,

Beni etiketlemiş olduğun ve yine hatırlatma tahtasına en pembe raptiyelerle huuuuuu "kelime yığıcısı" sen de bu panoda 9.sıradasınız dediğin için öncelikle teşekkür eder sonralıkla da ben deniz senden tembel olan bir yığıcı olarak ödev bilip SEVGİLERLE cevaplıyorum.... böyle aşk'lı, sevgili birşey olduğunu düşündüğüm bu ödülün yeni yaşıma girmeme 1 ay kala bana bol şans ve pembeler, sevgiler, getirmesini diliyorum.......:)

Ha ödülü alanlar da öyle aldıkları gibi cebe atamıyorlarmış, kurallar varmış...

Kural 1- Ödülü kabul etmek ve ödülü veren kişiyle bloğunuzda bağlantı kurmak.

Kural 2- Ödülü 15 blogcu arkadaş ile paylaşmak, genele bırakmamak.

Kural 3- Seçilen 15 blogcu arkadaş ile iletişim kurmak ve seçilmiş olduklarını bildirmek.


Eveet, benim ödüle layık gördüğüm "Lovely Bloglar" linkleriyle birlikte şunlar;

1- Bitter Tanesi

2-Bilge'nin Günlüğü

3-Sufi Saja

4-Ateş Böceği

5-Zeugma

6-Handan'ın dünyası

7- Dalgaları Aşmak

8-Kitap Kurduyum Ben

9-Gımızı Momol

10-Karakız'ın güncesi

11-Dervish's way

12-Peri Der ki

13-Haykırış

14-Uyduruk Prenses

15-Hüpcadısı

Sevgiler....:)


14 di (yorum):

  • MOMOL | 1 Kasım 2010 02:35

    çok teşekkür ederim canım, beni ödüle layık görmen beni çok mutlu etti :)
    öpüldün...

  • Ateş Böceği | 1 Kasım 2010 03:38

    Teşekkür ederim :))) Hihi şımardım vallaaa sağolasın

  • uyduruk prenses | 1 Kasım 2010 03:44

    çoook teşekkürler ödül için,mucks:)

  • Zeugma | 1 Kasım 2010 04:21

    Canım, bıraktığın yorumu görüp geldim buraya..
    (Blogunu kapalı zannediyordum, linkinde bir problem var.)

    Böyle bir ödüle layık gördüğün için çok teşekkür ediyor, öpüyorum seni..

    Ama şartları yerine getiremiyorum. lütfen kusura bakma olur mu?
    Bunun nedenini bana bıraktığın yorumun bir üstünde açıklamıştım...

    Sevgilerimle...

  • haykırış | 1 Kasım 2010 04:55

    Sayın Kelime yığıcısı kardeşim merhaba,
    Acayip bir sıkıntıyla geçen günümün molasında gördüm mesajınızı ve blogunuza bir koşu geldiğimde MiM'lendiğimi gördüm. Değer verip listenize almanıza sevindiğimi itiraf etmeliyim zira çoğu kişinin yüzüme söylemese de arkamdan "teneşirlik adamın buralarda ne işi var demelerine karşılık" sizin bu davranışınız sanırım o kişiler için bir şamar olsa gerek.
    Teşekkür ediyorum sevgili kardeşim derhal cevaplayacağımdan emin olmalısınız.
    Başarı ve sağlık dileklerimle birlikte sevgi ve saygılar sunuyorum.

  • deep | 1 Kasım 2010 05:20

    Canıkm benim layık gördüğün için çok teşekkür ederim şereflendirdin beni,en kısa zamanda cevaplayacağım,Hep aşk olsun hep:)
    Sonsuz sevgileirmle palyözim

  • Kelime Yığıcısı | 1 Kasım 2010 06:07

    Hepiniz tekrar hoşgeldiniz....ya iş güç bitmiyor derken hanidir o kadar uzak kaldım ki bloğumdan v.s....özlemişim....Hepinize teşekkürler ve gerçek anlamda KOCAMAN sevgiler...SEVGİLER...sevgiler....:)

  • bitter | 1 Kasım 2010 06:20

    tenkyuuuu beybiiiii:)
    xoxo

  • görkisan | 1 Kasım 2010 06:21

    cok tesekkurler, pek tesekkurler :)

  • MeLLy | 1 Kasım 2010 08:14

    Ahahah! :D Rica ederim yığıcı hatun :)
    Ödülü alanların arasında herhangi bir sıralama yok bu arada, yani 15 kişiyi sayabilmek için numaralandırdım sadece, yanlış anlaşılmasın.. :)

  • peri.susamurum | 1 Kasım 2010 15:34

    çok teşekkürler :)

  • Kitap Kurduyum Ben | 2 Kasım 2010 04:07

    Canım teşekkür ederim beni ödüle layık gördüğün için:)

  • HÜPCADISI | 2 Kasım 2010 07:38

    ooo çok teşekkürler... çok mutlu oldum ben:))

  • Kelime Yığıcısı | 7 Kasım 2010 23:02

    Bende hepinize teşekkür ediyorum... ne demek... Sevgiler...

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu