SEFİNE

Edebiyat sever Arkadaşım Bade'nin Ferda Edebiyat dergisinin aylık konusu "gemi" imiş... Yazmak kaleme düşerde konusu belli düzmece bizden söylemez mi iki kelime? (:

S E F İ N E

Bir yerden bir yere gitme biçimidir…

Altı ıslak, üstü sisli bir şekildir…

Gemi; bir babanın veda seferidir…

Bir çocuğun umut elçisi…

Şapşal bir tebessüme eştir, bir gemi’ye el sallayış şekli… Bazen yüze hüzün verir. Hüznün sonu tıpkı deniz suyu gibi tuzlu bir tat verir bir de… Ağlatır… Gideni aratır. İçinizde siz farkına varmasanız da bir başka ben’lik yaratır.

Epey uzundur gövdesi ve isyanıdır “düttt” eden sesi. Sefine bir babadır, bir anadır, bir yârdır bağıra. Bağır; dalga dalga tuzlu sudur şu dünyada… Bağır; “Sefine dönüşün için arayı çok açma!” diye. Ahhh Sefinem, İsyanın da nazın da bir başka! Aşık ediyorsun beni kendine bu her bakışında…

Yalnızlık tam da sol göğsümün ucunda bir kurşun yarası gibi sızlamakta sanki. Ellerim hep yazı yazmakta, gözlerim okumakta, dilim kurumakta, sözüm unutmakta. İçimde bir sevgi tıpkı bir Sefine’nin taşıdığı yük gibi dalga dalga her adımıyla taşmakta sana. Güneş her sabah sana sarılmak umuduyla kollarını açmakta bana.

Dedim ya… Aşığım sana! Ya da demedim mi hiç? Sen duymadıysan eğer senin kabahatin değil bu! Dalgalarım her vurduğunda sana bir seviş şeklidir bu… Ne zaman çarşaf gibi olan bir denize yatırıversem seni sevişimdir bu… Sevişişim… Üzgünüm Sefine; battın çarşaf denen denizin gönül dibine. Hadi kurtaralım şimdi seni bu gönülden, bu denizden, bu seferlik bu yerden bir şekilde. Ya sonra?

Ahhhh aşk diyorum sana anlamıyorsun beni! Benim yerim bir taş bir çakıl taşı kadar küçük ve senin sevdana götüren dalgalar oydu içimi. Tuzlu su mahvetti beni! Ağlamaktan bu sevdadan yitiğim şimdi… Hadi gel al ve götür beni! Hadi gel bak bakalım nasıl sevmişim seni. Şimdi gök gürlese senden, yağmur yağsa senden, şimşek çaksa senden sennnnn eyyy koca gemi yani sefine sende seviyor musun beni? Ya da boşver sen bak seferine ben severim seni deli deli…

1 di (yorum):

  • nalan | 23 Ağustos 2011 11:22

    Başlangıçla son arasında tutarsızlık güldürdü beni Özim.
    Çok ağır başalmıştın birden yüklerini denize atıverdin...
    Hadi hayırlısı:)

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu