Suçsuzum Beyaz Gömlek!..- köşe yazım


Ben kırmadım o kıymetli ziyneti…
Dokunmadım onuruna merhametin ve gerçekten incitmedim zarif mum çiçeğini…
Küçücük parmaklarımla ve hafif dokunuşlarla aldım nefesimi…
Hiç erinmedim kimseye ve tamah etmedim gözü yüksekteyken beni kesene,*
Sevdim ama sevilmedim ama yine de bir gün isyan etmedim…
Seveni üzmedim, çirkinle de gezmekten erinmedim
Hiç yemek yerken üzerine döküp lekenin yokmuş’u gibi davranma masalarına bürünmedim,
Suçsuzum Beyaz Gömlek,
Koparmadım ben iplerini ve düşürmedim lüzumsuz yere düğmelerini
Neden sevmiyor bu siyah önü düğmeli şık ceketler beni,
Bembeyaz aklanmaya hazır bir suyum ben,
Yorgun çok çalışmış zamanla ve teri suya döndürmüş bezi,
Ben sevilmezken ve yalnızken ve haksızlığa maruzken bazen
Ve üzülmüşken, ağlarken gizli gizli yalancı gülümsemelere boğmuşken seni,
Suçsuzum…
Kırmayı sevmediğim için ve hep kırıldığım için paramparça…
Sevilmekten öte sevmeyi kullandığım için,
Hep bir gözüm yüzde bir yüzüm gözde olduğu için…
Suçsuzum
Ve suçsuz olduğum kadar yorgun
Farkında…
Şu an bu cümleler ile seni yorduğumun da…
Sen panik doğuran kalp atışlarımın gömleğisin,
Sen bir örtüsün,
Gizleme ya da rol üstlenme şekli
Sen bensin
Ben sen …
Demicem…
Çünkü değilsin
Sen ben değil benimsin
Ama zaman öyle bir giydirdi ki sert kışlarıyla bizi
Havva olamadık insan gibi
Suçsuzum Beyaz Gömlek…
Niyet ettim şimdi…
Orucum
Kayıtsız sevmelere, gereksiz küslüklere, sahte gülüşlere
Çok güzel olduğum iddiasıyla yaklaşan
Had bilmezlere de…
Orucum
Suçsuz olduğum kadar,
Anlamak için en temizini…
En pisini…
*kesmek: göz ile hapsetmek

http://www.degisenkocaeli.com/tr/kocael.asp?x=5&mrc=65950&t=1&mrc2=51


0 di (yorum):

About this blog

Düçar =yakalanmış
Biteviye =monoton
Deruni =içten
İzafe =göreceli
Tazammun=kapsama
Tasallut =musallat olma
Mütecanis =homojen
Epigram =nükteli şiir
Vuzuh =açıklama
Muğlak =sonucu belli olmayan
Devinim =hareket
Erat =erler
Hedonist =hazcı
Dehliz =koridor
İştiyak =özleme
Muhayyile=hayal gücü
Süveyda =kalpteki gizli günah
Mutedil =ılımlı
Meczup =deli
Tekellüf =mükemmel
Muteber =saygın
Müstear =takma
Zelil,nebi =ar
  • Can umut kapısına sıkışmış gönül tortusu; sana kalan tozu toplamak bazen................. bazende toz olmak kapı yüzüne vurulmadan....

KELİME YIĞICISI'NDAN DÖKÜLEN KELİME YIĞINLARI İŞTE........DEVAM........

  • .....tükenmeyen eylemlerin kuklası konumunda sürüncemede bir hayat benimkisi..........
Hayatta küçük köşeciklerim var...sevenlerimin yüreğinde yaşama sebebim olan...ve birkaç köşem var kalemime ışık tutan beni köşe yazaN'ı yapan....

benim tabu kanunlarım var, dogmatik inançlarım, kısır arzularım, gömülesi yalnızlığım.... Bütün kelimeleri gelişigüzel harcayıp dolu dizgin saçmala hissiyatıyla çevrili sözlerim...kansızım...zansızım...yansızım...ama hâla cansızlar arasına alınmadı adım

Kelime Yığıcısı'nın Listesi

Kelime yığıcısı'nın duası: Allahım değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasıdaki farkı ayırt edebilme sağduyusu ver.=Amin=
Bu gadget'ta bir hata oluştu